Üniversite arkadaşından sürpriz fotoğraf
Derneğin 60 yıldır olduğunu belirten Gül, şöyle konuştu: “O dönemler çok daha önemliydi. İstanbul’a gelen öğrencilere yer lazımdı, mihmandarlık edecek kişiler lazımdı. Ben de ilk geldiğimde İstanbul’a, Kayseri yurdunda kaldım. Burada birçok arkadaşım var. Orada İstanbul’u öğrendikten sonra, yeni gelenlere yerimizi terk ettik. Şimdi Kayseri, Türkiye’nin en modern, en gelişmiş, en kalkınmış illerinden birisi.
İkisi vakıf ikisi devlet olmak üzere 4 üniversitesi olan bir taraftan devlet bir taraftan Kayserililerin çok sahip çıktığı böyle bir eğitim merkezi haline geliyor. Arkamızdaki Erciyes’in hepimizin gönlünde ayrı yeri vardır. Geçen sene gittiğimde değerli başkanım beni 3500 metreye çıkardı.
FOTO GALERİ İÇİN TIKLAYINIZ..
Şimdi artık herkes 3500 metreye çıkabiliyor.” Gül’e İstanbul Üniversitesi’nde birlikte öğrenim gördüğü arkadaşı Recai Tülüce, bir fotoğraf hediye etti. Üniversitenin kapısının önünde bir başka arkadaşlarıyla birlikte görüldükleri fotoğrafına gülümseyen Gül, fotoğraf eşi Hayrünnisa Gül’e ve bakanlara gösterdi. Tülüce, “Abdullah Bey ile çocukluktan beri arkadaşız. O zamandan cumhurbaşkanı olmak için yetiştirilmiş gibiydi. Üniversiteyi bitirene kadar arkadaşlığımız devam etti. Daha sonra hayat mücadelesi, hepimiz bir tarafa ayrıldık. Gül’le mahalleden, liseden arkadaşız. Ev arkadaşlığımız yurt arkadaşlığımız oldu. Fotoğraf 70’li yıllar ait” dedi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.