''Öğle saatlerinde dışarı çıkmayın''

''Öğle saatlerinde dışarı çıkmayın''
Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, mevsim sıcaklıklarının ortalamanın üzerinde seyrettiğine dikkat çekerek, yaşlılar, çocuklar ve hamileleri sıcaklığın arttığı öğle saatleri olan 12.00-16.00 saatleri arasında dışarı ç

Ankara-Afyonkarahisar-İzmir Hızlı Tren Projesi Sözleşmesi İmza Töreni sonrasında basın mensuplarının hava sıcaklıkları ile ilgili sorularını cevaplayan Bakan Eroğlu, hava sıcaklığının mevsim normallerinin 8 ila 10 derece üzerinde seyrettiğine vurgu yaptı. Yaşlıların, çocukların ve hamilelerin öğle saatlerinde dışarı çıkmamaları gerektiğini hatırlatan Bakan Eroğlu, bu gruplarda yer alanların su ihtiyaçlarını mutlaka karşılamaları gerektiğini ifade etti. Bu sıcaklıklarda susamadan su içmek gerektiğini diye getiren Bakan Eroğlu, bu sıcaklıkları kazasız belasız atlatmayı temenni ettiklerini kaydetti. Türkiye'de su sıkıntısı bulunmadığını da vurgulayan Eroğlu, su konusunda hiçbir sıkıntı olmadığını söyledi. 

Hava sıcaklıklarının orman yangınları açısından risk oluşturduğunu hatırlatan Bakan Eroğlu, vatandaşların orman yangınları konusunda hassas olmaları gerektiğini kaydetti.

CİHAN


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.