Erdoğan'dan Beşiktaş'a kutlama

Erdoğan'dan Beşiktaş'a kutlama
Başbakan Erdoğan, Beşiktaş Başkanı Orman'ı kutladı

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, basketbol takımının şampiyonluğundan dolayı Beşiktaş Başkanı Fikret Orman'a kutlama mesajı gönderdi.

Başbakanlık Basın Merkezi'nden yapılan açıklamaya göre, Erdoğan, Beşiktaş Milangaz'ın Beko Basketbol Ligi play-off final serisi 6. maçında Anadolu Efes'i 80-76 yenerek 2011-2012 sezonunu şampiyon tamamlamasından dolayı Kulüp Başkanı Fikret Orman'a kutlama mesajı gönderdi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.