Filipinler'de bombalı saldırı: 3 ölü, 11 yaralı

Filipinler'de bombalı saldırı: 3 ölü, 11 yaralı
Filipinler'in güneyinde komünist gerillalar olduğu tahmin edilen kişilerce bir fırının önünde düzenlenen el bombalı saldırıda 3 kişinin öldüğü, 11 kişinin yaralandığı bildirildi.

Güvenlik yetkilileri, saldırının Compostela Vadisi adlı eyalette, komünist gerillalar, haraç çeteleri ve silahlı grupların kol gezdiği Nabunturan kasabasındaki Park n Go adlı fırının önünde düzenlendiğini belirttiler. Yetkililer şafak sökmeden önce 2 motosikletle gelen 5 saldırgan tarafından düzenlendiği belirlenen saldırının sorumluğunun komünist Yeni Halkın Ordusu (YHO) adlı örgüte mensup gerillalar olduğunun düşünüldüğünü kaydettiler. 

YHO'nun bölgede hemen tüm iş kollarından haraç aldığının bilindiğini ifade eden polis yetkilileri, saldırının amacının kendilerine haraç vermeyi reddeden fırını cezalandırmak olduğunun sanıldığını söylediler.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.