BYEGM'den Habervaktim'e ödül
Başbakanlık Basın-Yayın ve Enformasyon Genel Müdürlüğü'nün (BYEGM) 92. kuruluş yıl dönümü Bursa’da gerçekleştirilen etkinliklerle kutlandı.
Kutlamalar çerçevesinde önce Bursa İl Müdürlüğü’nün açılışı yapıldı.
Ardından Anadolu Basını Özendirme Yarışması'nın ödül töreni gerçekleştirildi.
Törene BYGEM’den sorumlu Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç da katıldı.
Ankara’dan sadece Habervaktim’e ödül
BYEGM, 92. Kuruluş Yıl Dönümü kapsamında gerçekleştirilen Anadolu Basını Özendirme Yarışması çerçevesinde Başkent Ankara’dan Habervaktim gazetesini ödüle layık gördü.
Habervaktim’e mansiyon ödülü verildi.
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç tarafından verilen ödülü Habervaktim’in Sorumlu Yazı İşleri Müdürü Mustafa Saban aldı.
Başkent Ankara’da kısa bir süre önce kıt imkanlarla kurulan ancak, özel haberleri ve özgün duruşu ile yerel gazeteciliğe yepyeni bir soluk getiren Habervaktim Gazetesi’nin kısa bir sürede yakaladığı bu başarıda Genel Yayın Yönetmeni İlhan Coşkun’un büyük emeği bulunuyor.
Habervaktim.com
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.