Bu sıcakta soba iki can aldı!

Bu sıcakta soba iki can aldı!
Ordu'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen ana-oğul zehirlenerek hayatını kaybetti.

Akkuş ilçesine bağlı Ormancık köyünde Salise Demir ve oğlu Ramazan Demir'den haber alamayan komşuları güvenlik güçlerine haber verdi. Evde yapılan incelemede ana-oğulun sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldüğü tespit edildi. Ana-oğulun cesedi otopsi için Trabzon Adli Tıp Kurumu'na gönderildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.