Erdoğan Özkök ile ne görüştü?

Erdoğan Özkök ile ne görüştü?
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın, eski Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hilmi Özkök ile görüşmesi sona erdi.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın, eski Genelkurmay Başkanı Emekli Orgeneral Hilmi Özkök'ü kabul etti. Görüşme yaklaşık 1 saat 15 dakika sürdü.

Başbakan Erdoğan, Başbakanlık Resmi Konut'ta eski Genelkurmay Başkanı Emekli Orgeneral Hilmi Özkök'ü kabul etti. Saat 19.00'da başlayan görüşme, yaklaşık 1 saat 15 dakika sürdü. Başbakan Erdoğan ve Hilmi Özkök, kabul sonrasında Başbakanlık Resmi Konut'tan ayrıldı.

Görüşmenin nezaket ziyareti olarak gerçekleştiği ve talebin Hilmi Özkök'ten geldiği öğrenildi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.