Van'dan Şırnak'a 10 kişilik ekip gönderildi

Van'dan Şırnak'a 10 kişilik ekip gönderildi
Başbakanlık Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı(AFAD), 5.5 büyüklüğünde deprem yaşanan Silopi'ye Van'dan 10 kişilik ekip gönderildiğini bildirdi.

AFAD'tan yapılan yazılı açıklamada Şırnak'ın Silopi ilçesinde meydana gelen 5.5 büyüklüğündeki deprem sonrasında Silopi Kaymakamlığı ve Şırnak Valiliği ile yapılan görüşmeler sonucu ilk belirlemelere göre can kaybı olmadığının tespit edildiğine dikkat çekildi. Açıklamada, "Bununla birlikte; AFAD Başkanlığı'nca tedbir amaçlı olarak, Van İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü'nden 10 kişilik bir ekip bölgeye gönderilmiştir. AFAD Başkanlığı tarafından bölgedeki deprem aktivitesi 7/24 sürekli izlenmektedir." denildi. CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.