Erdoğan Köşk'e çıktı

Erdoğan Köşk'e çıktı
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ı kabul etti.

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ı kabul etti.Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ı Çankaya Köşkü’nde kabul etti. Yaklaşık 50 dakika süren görüşmenin ardından Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Çankaya Köşkü’nden ayrıldı.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.