'Bego Ahmet' vefat etti

'Bego Ahmet' vefat etti
Milli takım ve Fenerbahçe'nin eski futbolcularından Ahmet Erol (Bego Ahmet) vefat etti.

1921 yılında Denizli'de doğan Ahmet Erol, 1948 ve 1949 yıllarında toplam 5 kez A Milli Takım formasını giydi. 23 Nisan 1948'deki Yunanistan maçında ilk kez ay yıldızlı formayı giyen Ahmet Erol daha sonra 20 Mart 1949'daki Avusturya ile Akdeniz Kupası'nda 13 Mayıs 1949'daki Mısır, 15 Mayıs 1949'daki Yunanistan ve de 20 Mayıs 1949'daki İtalya maçlarında yer aldı.

Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım da Ahmet Erol’un vefatı dolayısıyla avukatları aracılığıyla bir mesaj yayınladı. Yıldırım açıklamasında, "Kulübümüzün unutulmaz futbolcusu Ahmet Erol’un vefatını öğrenmiş olmanın üzüntüsünü yaşıyorum. Fenerbahçe’ye, birçok farklı alanda hizmet etmiş, bugün ebediyete göç etmiş Ahmet Erol’a Allah’tan rahmet; ailesi ve camiamıza başsağlığı diliyorum" ifadelerini kullandı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.