"Bir Gecede 8 Ölüm" Soruşturulacak

"Bir Gecede 8 Ölüm" Soruşturulacak
"Bir Gecede 8 Ölüm" Soruşturulacak

Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sağlık Araştırma ve Uygulama Hastanesi yoğun bakım ünitesinde, bir gecede 8 hastanın hayatını kaybettiği bildirildi. Sağlık Bakanlığı, konuyla ilgili soruşturma başlattı.

İl Sağlık Müdürü Sadettin Yazı, hastanenin yoğun bakım ünitesinde, 12 Haziran'ı 13 Haziran'a bağlayan gece, 8 hastanın hayatını kaybettiğini açıkladı.

Yoğun bakım ünitesinde bulunan hastaların 2'sinin trafik kazası, 2'sinin beyin kanaması, 3'ünün kanser, birinin de kalp krizi nedeniyle tedavi görmekte olduğunu belirten Yazı, "Bilgi sahibi olur olmaz incelememizi başlattık. Bir şey var mı, yok mu, şu an söylememiz mümkün değil'' diye konuştu.

Sağlık Bakanlığı'ndan yapılan yazılı açıklamada da, Sağlık Bakanı Recep Akdağ'ın talimatıyla soruşturma başlatıldığı belirtildi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.