Bakan Eroğlu, ''Rio+20 Zirvesi''ne katılacak  

Bakan Eroğlu, ''Rio+20 Zirvesi''ne katılacak  
Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, 20-22 Haziran'da düzenlenecek ''Rio+20 Zirvesi''ne katılacak.

Bakanlık'tan yapılan açıklamaya göre, Veysel Eroğlu, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan başkanlığındaki heyetle 20-22 Haziran'daki ''BM Sürdürülebilir Kalkınma Konferansı Rio+20 Zirvesi''ne katılmak üzere 19 Haziran Salı günü Rio de Janerio'ya gidecek.

BM'nin sürdürülebilir kalkınma tanımının yeniden yapılacağı Rio+20 Zirvesi'nde Bakan Eroğlu, Dünya Gıda ve Tarım Örgütü'nün (FAO) düzenleyeceği etkinlikte, ''Türkiye'de Ormancılık Sektörü Kapsamında Öncelikli Eylemler'' konulu sunum yapacak.

Bakan Eroğlu, 23 Haziran Cumartesi günü yurda dönecek.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.