Bakan Eroğlu, ''Rio+20 Zirvesi''ne katılacak
Yayınlanma:
Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, 20-22 Haziran'da düzenlenecek ''Rio+20 Zirvesi''ne katılacak.
Bakanlık'tan yapılan açıklamaya göre, Veysel Eroğlu, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan başkanlığındaki heyetle 20-22 Haziran'daki ''BM Sürdürülebilir Kalkınma Konferansı Rio+20 Zirvesi''ne katılmak üzere 19 Haziran Salı günü Rio de Janerio'ya gidecek.
BM'nin sürdürülebilir kalkınma tanımının yeniden yapılacağı Rio+20 Zirvesi'nde Bakan Eroğlu, Dünya Gıda ve Tarım Örgütü'nün (FAO) düzenleyeceği etkinlikte, ''Türkiye'de Ormancılık Sektörü Kapsamında Öncelikli Eylemler'' konulu sunum yapacak.
Bakan Eroğlu, 23 Haziran Cumartesi günü yurda dönecek.
Güncel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.