Başbakan Erdoğan, başsağlığı diledi

Başbakan Erdoğan, başsağlığı diledi
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul'daki silahlı saldırıda bir polisin şehit olması dolayısıyla başsağlığı diledi.

Başbakanlık Basın Merkezinden yapılan açıklamada, Erdoğan'ın, İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin'e başsağlığı mesajı göndererek, üzüntülerini ilettiği bildirildi.

AA

 

 

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.