Başbakan Erdoğan, başsağlığı diledi
Yayınlanma:
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul'daki silahlı saldırıda bir polisin şehit olması dolayısıyla başsağlığı diledi.
Başbakanlık Basın Merkezinden yapılan açıklamada, Erdoğan'ın, İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin'e başsağlığı mesajı göndererek, üzüntülerini ilettiği bildirildi.
AA
Güncel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.