158 Suriyeli Türkiye'ye giriş yaptı

158 Suriyeli Türkiye'ye giriş yaptı
Ülkelerindeki olaylardan kaçan 158 Suriyeli, Hatay'ın Reyhanlı ilçesinden Türkiye'ye giriş yaptı.

AA muhabirinin aldığı bilgiye göre, Reyhanlı ilçesine bağlı Kuşaklı, Kavalcık ve Bükülmez köyü sınırına gelen 3'ü yüzbaşı, 3'ü başçavuş 21 asker ile ailelerinin de aralarında bulunduğu 158 Suriyeli Türkiye'ye geçti.

Çoğunluğu kadın ve çocuklardan oluşan Suriyelilerin Şanlıurfa'ya, asker ve ailelerinin ise Hatay'daki Apaydın kampına gönderileceği belirtildi.

 AA


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.