“Görevden Alınacaklarını Söylemiştim”

“Görevden Alınacaklarını Söylemiştim”
12. duruşmaya tutuklu sanık Yalçın Küçük'ün açıklamaları damgasını vurdu.

Odatv davasına devam edildi.

İstanbul 16. Ağır Ceza Mahkemesi'ndeki duruşmaya Soner Yalçın ve Yalçın Küçük'ün de aralarında olduğu 6 tutuklu sanıkla, tutuksuz sanıkların tamamı katıldı.

Duruşmaya, TÜBİTAK'tan beklenen bilirkişi raporunun gelmemesi üzerine, sanık savunmalarıyla devam edildi.

Sanık Yalçın Küçük'ün, mahkeme heyetine yönelik kullandığı ifadeler dikkat çekti.

Kendisine 'şeytan ve 'kabadayı profesör' diye hitap edildiğini söyleyen Küçük mahkeme heyetine "Bizi tanıyacaksınız. Kimi yargılıyorsunuz, onu görmelisiniz. Bana ceza veremezsiniz.''dedi.

"Bazı Milletvekillerini Ben Seçtirdim"

Küçük, bazı savcıların görevlerinden alınacaklarını önceden söylediğini ifade etti.

Yalçın Küçük, “Ben kağıda yazdım, 'Zekeriya Bey benim tutuklanmamı isteyeceksiniz' dedim. 'Bakın siz bu görevden alınacaksınız.' iddianameyi hazırlayan Cihan Kansız savcı da gitti” dedi.

''Ergenekon'' davasında tutuklu yargılanan milletvekillerini kendisinin seçtirdiğini öne süren Küçük, ''Beni biraz daha geç alsalardı 3-4 tane daha milletvekili çıkartırdım.'' ifadesini kullandı.

“Öcalan’ın Avukatı Beni Aradı”

Öte yandan Küçük, cezaevinde bulunduğu sırada, terör örgütü elebaşı Abdullah Öcalan'ın avukatı İrfan Dündar'ın kendisini telefonla aradığını ve 'başkanın selamı var' dediğini belirtti.

Duruşmaya diğer sanıkların savunmalarıyla devam edildi.

TRTHABER.COM

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.