Hakemi hastanelik etti!
Yayınlanma:
İngiltere'nin başkenti Londra'da düzenlenen Queen's Club Tenis Turnuvası'nın finalinde, hakeme tekme atan Arjantinli raket David Nalbandian diskalifiye edildi.
İngiltere'nin başkenti Londra'da düzenlenen Queen's Club Tenis Turnuvası'nın final karşılaşmasının ilk setini 7-6 kazanan Arjantinli Nalbandian, ikinci setin 7. oyununda rakibi Marin Cilic'e servis kırdırınca, sinirlenerek çizgi hakeminin hemen önündeki küçük reklam panosuna tekme attı.
VİDEO İÇİN TIKLAYINIZ...
Parçalanan panonun sert bir şekilde çarpması sonucu çizgi hakemi yaralandı. Hakemin kanayan bacağına sağlık ekipleri müdahale edilirken, turnuva direktörü Chris Kermode, maçı bitirmekten başka seçeneklerinin olmadığını belirtti.
Arjantinli raket Nalbandian, maç sonrasında yaptığı açıklamada, "Bazen ATP'nin baskısı altında kalıyoruz. Hata yaptım ve bunun bedelini ödeyeceğim. Herkes hata yapar" diyerek kendini savundu.
Güncel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.