Dağlıca'da çatışma!
Derecik İç Güvenlik Tabur Komutanlığı'na bağlı sınırın sıfır noktasındaki üs bölgelerine Irak topraklarından sızan teröristler saat 05.00 sıralarında üç noktadan ağır silahlarla saldırdı. Askerler teröristlere anında karşılık verdi.
İlk bilgilere göre 8 asker şehit olurken 16 asker de yaralandı. Çatışmalar yer yer devam ediyor. 16 askerin Yeşiltaş bölgesinde yaralandığı belirtiliyor..
ÇATIŞMA BÖLGESİNDEN İLK GÖRÜNTÜLER
YARALI ASKERLER HASTANEYE BÖYLE GETİRİLDİ
2007 YILINDA DA SALDIRI DÜZENLENMİŞTİ
Yüksekova İlçesi Dağlıca Bölgesi’nde bulunan Dağlıca 3’üncü Motorlu Piyade Tabur Komutanlığı, Keri Tepe üs bölgesine 21 Ekim 2007’de bir grup PKK’lı terörist tarafından sadırı gerçekleştirilmişti. Saldırıda 12 asker şehit olurken 16 asker yaralanmış, 8 asker de teröristlerce kaçırılmıştı. Çatışmalarda 32 terörist de ölü ele geçirilmişti.
09:32 HAKKARİ VALİLİĞİ AÇIKLAMA YAPTI
Hakkari Valiliği: 8 şehit, 16 yaralı var, 10 terörist öldürüldü.
10:24 Orgeneral Necdet Özel, Kara Kuvvetleri komutanı ve Jandarma Genel Komutanı'nda bölgeye hareket ettiği bildiriliyor.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.