Erdoğan, Türk bayrağını yerden alarak cebine koydu

Erdoğan, Türk bayrağını yerden alarak cebine koydu
Türkiye'yi Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın temsil ettiği G20 Liderler Zirvesi'ne katılan devlet ve hükümet başkanları, zirvenin ilk gününde aile fotoğrafı çektirdi.

Gerçekleştirilen ilk oturumun ardından kürsüye çıkan liderler birlikte poz verdi.

Başbakan Erdoğan, fotoğraf çekiminde yerdeki Türk bayrağını alarak cebine koydu. ABD Başkanı Barack Obama'nın hemen sağ arkasında duran Erdoğan'ın yanında ise Avustralya Başbakanı Julia Gillard yer aldı.

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.