Atalay ve İçişleri Bakanı Dağlıca'ya gidiyor
Yayınlanma:
İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin ve Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay bölgeye gidiyor.
Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay ve İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin, 8 askeri şehit olduğu Dağlıca'ya gidiyor.
Dün gece başlayan ve sabaha kadar süren çatışmada 8 asker şehit olmuştu.
Haberin ardından Genelkurmay Başkanı ve 3 kuvvet komutanı da bölgeye hareket etmişti.
Hükümet kanadından da Beşir Atalay ve İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin'in de Dağlıca'ya hareket ettikleri öğrenildi.
2 bakan ve komutanlar bölgeye birlikte hareket edecek.
Güncel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.