Atalay ve İçişleri Bakanı Dağlıca'ya gidiyor

Atalay ve İçişleri Bakanı Dağlıca'ya gidiyor
İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin ve Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay bölgeye gidiyor.

Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay ve İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin, 8 askeri şehit olduğu Dağlıca'ya gidiyor.


Dün gece başlayan ve sabaha kadar süren çatışmada 8 asker şehit olmuştu.

Haberin ardından Genelkurmay Başkanı ve 3 kuvvet komutanı da bölgeye hareket etmişti.

Hükümet kanadından da Beşir Atalay ve İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin'in de Dağlıca'ya hareket ettikleri öğrenildi.

2 bakan ve komutanlar bölgeye birlikte hareket edecek.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.