Rice, Irak işgaliyle gurur duyuyor!

Rice, Irak işgaliyle gurur duyuyor!
ABD Dışişleri Bakanı Condoleezza Rice, Irak savaşının zorluğuna karşın, bu savaşın başlatılması kararından gurur duyduğunu söyledi.

Rice, Bloomberg televizyonunda hafta sonu yayınlanacak olan röportajında, "bu yönetimin Saddam Hüseyin'i devirme kararından gurur duyuyorum" dedi. 

Irak savaşının başlangıçta tahmin edilenden daha zor olduğunu ise kabul eden Rice, herşeye karşın dünyanın şimdi, Bush'un göreve başladığı 2001'den daha tehlikeli bir yer olmadığını savundu. 

Rice, Irak savaşının başladığı 2003'te Başkan George W. Bush'un ulusal güvenlik danışmanlığını yürütüyordu. 

Bu yılki başkanlık seçimi için Cumhuriyetçi aday John McCain'i destekleyen Condoleezza Rice, Demokrat Partide başkan adaylığı mücadelesinin Barack Obama gibi bir siyahla Hillary Clinton gibi bir kadın arasında geçmesinin çok büyük bir olay olduğunu da söyledi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.