"Yanlış anlaşılma var"
Başbakan Yardımcısı Arınç RTÜK\'e yaptığı ziyaretin ardından basın mensuplarının sorusu üzerine, \"Bir yıllık gelişmeleri gözden geçirdik. Bildiğiniz gibi bir yıl önce kanun çıkmıştı. arkadaşlarımızla bütün üyelerle birlikteydik. RTÜK görevini gayet iyi yapıyor. sunulan bilgilerden çok memnun oldum. Önümüzdeki dönemde de yayın frekanslarının ihalelerine başlayacak hale geldik" dedi.
Basın mensuplarının Dağlıca terör saldırısı ile ilgili bir sorusuna ise Arınç, "Genelkurmay Başkanımız, İçişlerimi bakanımız, komutanlarımız, Başbakan Yardımcımız bölgeye hareket ettiler. Ben de saat 15.00''te oradaki arkadaşlarımla durumu değerlendiren toplantı yapacağım. Zirve toplantısı değildir. Sanırım yanlış anlaşılma var. Gelinen noktayı, konuyla ilgili arkadaşlarımızla değerlendireceğiz. Gerekirse bir yazılı açıklama yaparız" cevabını verdi.
İHA
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.