Rumlar, İsrail'den doğalgaz satın alacak

Rumlar, İsrail'den doğalgaz satın alacak
Rum Yönetimi, Noble Energy Şirketi'nin Doğu Akdeniz'de bulduğu doğalgazı Güney Kıbrıs'a 2018'den önce ulaştıramayacak olması nedeniyle elektrik üretimi için ihtiyaç duyduğu doğalgazı İsrail'den almaya karar verdi.

Rum Politis gazetesi, Rum Ticaret Sanayi ve Turizm Bakanı Neoklis Silikiotis'in kısa süre önce gerçekleştirdiği İsrail ziyareti sırasında konuyu gündeme getirdiği ve her iki tarafın da, İsrail'in doğalgaz satışı yapmasına ilişkin anlaşma olanaklarını araştırmak üzere birer komite kurmaya karar verdiğini yazdı.

Gazete, Rum yönetiminin elektrik üretimi maksadıyla geçici olarak doğalgaz ithal edilmesi yolunu açtığını ve bu konuda önceliğin İsrail'e verilmesinin kararlaştırıldığını aktardı.

CİHAN


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.