Yıllardır kandırıldık mı?

Yıllardır kandırıldık mı?
Son Hakkari saldırısının talimatını veren Bahoz Erdal yıllardır neden ele geçirilemiyor ?

Dağlıca’da dün yaşanan hain PKK saldırısında, 8 asker şehit oldu 19 asker de yaralandı. Saldırı talimatınının Bahoz Erdal kod adlı Fehman Hüseyin tarafından verildiği iddia ediliyor. Habertürk gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Fatih Altaylı, bugünkü yazısında “Türkiye, Bahoz’u neden vuramaz?” başlıklı bir yazı kaleme aldı. Altaylı yazısında dikkat çekici sorular sordu.

İŞTE ALTAYLI’NIN BUGÜNKÜ O YAZISI:

Yine saldırı. Yine çok sayıda şehit. Arkasında yine Suriye kökenli terörist Fehman Hüseyin ya da bilinen adıyla Bahoz Erdal. Son dönemde PKK’nın bütün kanlı eylemlerinin arkasında aynı isim var.

Merak ettiğim konu da tam bu. Türkiye’nin elinde onca teknoloji. Onca dış destek. Predatorlar, Heronlar. Dinleme imkânları. İnsani istihbarat.

Ve dünyanın en iyilerinden olduğu söylenen SAT-SAS timleri, komandolar, özel kuvvetler.

ABD Afganistan’da, Yemen’de, Irak’ta hedef aldığı adamları bir bir bulup vururken, El Kaide’nin liderini evinde paketleyip temizlerken, Türkiye neden PKK’nın lider kadrolarına, en azından Bahoz Erdal’a bunu yapamaz?

Çok mu zor?

Çok mu imkânsız?

Özel kuvvetlerimiz mi beceriksiz ve yıllardır kandırıldık mı?

İstihbaratımız mı zayıf?

Teknolojimiz mi eksik?

Hangisi ya da hepsi mi?
HT Gazete

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.