Diyarbakır'da Polis Aracına Saldırı

Diyarbakır'da Polis Aracına Saldırı
Dağkapı'da devriye görevi yapan polis aracına başka bir araçtan ateş açıldı.

Diyarbakır'da teröristler polis aracına ateş açtı. Olayda ilk belirlemelere göre 2 polis memuru yaralandı.

Dağkapı Semti'nde devriye görevi yapan polis aracına başka bir araçtan ateş açıldı.

Teröristlerin açtığı ilk ateşte 2 polis memuru yaralandı. Olayın ardından bölgeye çok sayıda takviye ekip sevk edildi.

Kaçan teröristlerin eşgali belirlendi. Polis operasyonlarını Saraykapı Mevkii'nde yoğunlaştırdı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.