Sertifakalı tohum başvurusu 1 Temmuz'da sona eriyor

Sertifakalı tohum başvurusu 1 Temmuz'da sona eriyor
Çiftçilerin, Sertifikalı Tohumluk Desteği'nden yararlanmak için yazlık ekimlerde 1 Temmuz, güzlük ekimlerde 31 Aralık'a kadar başvuru yapması gerektiği belirtildi.

Malatya İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü'nden yapılan yazılı açıklamada, Sertifikalı Tohumluk Kullanımı Desteği 2012 başvurularının yazlık ekimler için 31 Temmuz'da sona erdiği belirtildi. Güzlük ekimler için ise 1 Eylül'de başlayacak müracaatların 31 Aralık'a kadar süreceği ifade edilen açıklamada, başvuruların il ve ilçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık müdürlüklerine yapılması gerektiği kaydedildi.
    
Açıklamada, çiftçilerin desteklenecek türler, ekim ve dikim normlarıyla desteklenecek miktarları müdürlüklerden öğrenebilecekleri bildirildi.

CİHAN



HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.