''Sit alanlarını koruyacağız''

''Sit alanlarını koruyacağız''
Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay, "Sürdürülebilir turizm için İstanbul'un tarihini ve Türkiye'deki yeşili, maviyi, arkelojiyi geleneksel sivil mimariyi koruyacağız.

Geleceğe kalabilecek ne varsa hepsini en iyi şekilde korumak gerekir." dedi.

Ertuğrul Günay, İstanbul Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı'nda turizm sektörünün temel kuruluşlarıyla bir araya geldiği toplantıda basın mensuplarının sorularını cevapladı. Gazetecilerin, Sevda Tepesi ve Çamlıca Tepesi hakkındaki sorularına cevap veren Günay, "Sit alanlarının imara açılmasıyla ilgili imzam yok. Sürdürülebilir turizm için İstanbul'un tarihini ve Türkiye'nin her yerinde yeşili maviyi, arkeolojiyi, geleneksel sivil mimarlık örneklerini, bize ait olan ve geleceğe kalabilecek olan ne varsa hepsini en iyi biçimde korumak gerekiyor. Ben bu dikkatle çalışıyorum. Önüme konular geldiği zaman da bu bakış açısıyla bir kağıdın altını ya imzalıyorum ya imzalamıyorum." şeklinde konuştu.

CİHAN






HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.