Göçüke düşüp ölen Sevim'in naaşı memleketine gönderildi

Göçüke düşüp ölen Sevim'in naaşı memleketine gönderildi
Ankara'da Hava Kuvvetleri Komutanlığı önünde dün meydana gelen göçüğün altında kalarak yaşamını yitiren Kadir Sevim'in cenazesi, otopsi işleminin ardından defnedilmek üzere Ordu'ya gönderildi.

Kadir Sevim'in cesedi, Adli Tıp Kurumu'nda yapılan otopsinin ardından Sincan'ın Ulubatlı Mahallesi'ndeki evine getirildi.

Sevim'in cesedi, burada yapılan duanın ardından defnedilmek üzere, eşi Hatice Sevim (35) ve 15 yaşındaki oğlu Oğuzhan ile 14 yaşındaki kızı Ayşegül'ün de aralarında bulunduğu yakınları tarafından Ordu'nun Korgan ilçesinin Sarıaliç köyüne götürüldü.

Evde yapılan dua sırasında Sevim'in eşi Hatice Sevim (35), eşine ağıtlar yaktı. Sevim, ''O yol o kadar kötüydü, devlet niye oradan geçmesine izin verdi. Biz her şeyi bırakıp hayallerle buraya geldik. Hep beraber birşeyler yapacaktık'' dedi.

 AA


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.