D-8'de Erdoğan'ı Babacan temsil edecek

D-8'de Erdoğan'ı Babacan temsil edecek
Malezya'nın başkenti Kuala Lumpur'da yapılacak Gelişen Sekiz Ülke (D-8) Zirvesi'nde Türkiye'yi Dışişleri Bakanı Ali Babacan temsil edecek.

Dışişleri Bakanı Babacan, 8 Temmuz 2008 tarihinde Kuala Lumpur'da düzenlenecek D-8 Zirvesi'ne katılacak. Babacan Malezya ziyareti çerçevesinde Zirve öncesinde 6 Temmuz'da yine Kuala Lumpur'da yapılacak ve Türkiye'nin yanı sıra, Malezya, İran, Mısır, Pakistan, Endonezya, Bangladeş ve Nijerya'nın da ilgili bakanlarının katılacağı D-8 Bakanlar Konseyi 11. Toplantısı'na da katılacak.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, D-8 Zirvesi'ne katılacaktı ancak daha sonra programını iptal etti. Zirvede Türkiye'yi Erdoğan yerine Babacan temsil edecek.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.