Başbakanlık'ta Erdoğan ve Demirtaş'ın Suriye zirvesi

Başbakanlık'ta Erdoğan ve Demirtaş'ın Suriye zirvesi
Dün BDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş ile Başbakan Erdoğan Başbakanlık Resmi Konut'ta biraraya geldi.

Suriye'nin Türk jetini düşürmesinin ardından Başbakanlık Resmi Konut'taki son zirve Başbakan Erdoğan ve BDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş arasında gerçekleşti.

Zirve saat 18.00'da başladı ve tam 1 saat 10 dakika sürdü Görüşmeye BDP'nin bir diğer Eş Genel Başkanı Gültan Kışanak da katıldı.

"ASKERİ MÜDAHALEYİ BENİMSEMİYORUZ

Başbakan Erdoğan'la görüşmesinin ardından açıklama yapan Selahattin Demirtaş "Hükümet mevcut Suriye politikasından vazgeçmeli." dedi. Demirtaş, ulusal ve uluslararası açıdan askeri müdahalenin kendileri tarafından benimsenmediğini açıkladı.


Başbakan Erdoğan, saat 14.00'da CHP lideri Kılıçdaroğlu ile saat 16.00'da da MHP lideri Devlet Bahçeli ile bir araya gelmişti.

ASKER KAREYE GİRMEDİ

BDP ile yapılan görüşmede G.Kurmay 2. Başkanı fotoğraf karesinde yer almaması dikkat çekti.

Daha önce Kılıçdaroğlu ve Bahçeli ile yapılan görüşmelerde tokalaşma anları ve G.Kurmay 2 Başkanı'nın da karelerde olduğu fotoğraflar servis edildi.

Ancak BDP ile yapılan görüşmede tokalaşma fotoğrafları servis edilmezken asker de kareye girmedi






HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.