Valizinden 275 gram kokain çıktı

Valizinden 275 gram kokain çıktı
İzmir’de düzenlenen operasyonda valizinde 275 gram kokain maddesi getiren bir kişi yakalandı

Edinilen bilgiye göre, İzmir'e yolcu otobüsüyle gelen bir kişinin valizinde uyuşturucu madde olduğu ihbarını alan İzmir Emniyeti Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü Narkotik Suçlar Büro Amirliği ekipleri, operasyon düzenledi.

Operasyon kapsamında şehirlerarası otobüs terminalinde güvenlik önlemi alan ekipler pazarcılık yaptığı öğrenilen M.B.’yi otobüsten indiği sırada gözaltına aldı. Şüpheli M.B.'nin üzerini ve eşyalarını arayan ekipler, valizinin içerisine yapılmış gizli bölmeye yerleştirilmiş 275 gram kokain maddesi buldu. Gözaltına alınan şüpheli M.B., emniyetteki işlemlerinin tamamlanmasının ardından adliyeye sevk edildi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.