İran'da savaş uçağı düştü: 2 ölü

İran'da savaş uçağı düştü: 2 ölü
İran'da bir savaş uçağının düşmesi sonucu iki kişi hayatını kaybetti.

İran devlet televizyonu, bir F-5 savaş uçağının güneybatıdaki Huzistan eyaletinde bir askeri üsse inişe geçtiği sırada düştüğünü bildirdi. 

Sabah meydana gelen kazada pilot ve ikinci pilot hayatını kaybetti. Uçağın teknik arıza sonucu düştüğü kaydedildi. 

ABD'nin sivil ve askeri havacılık alanlarında ambargo uyguladığı İran, uçak filosunu yenileyemiyor. 1995'ten itibaren yürürlüğü koyulan ABD ambargosu, İran'a sivil ve askeri savaş uçağı satışı ile bunlara ait yedek parçaların teminini yasaklıyor. Ambargo, İran'ın uçak filosunun bakım ve onarımının yabancı firmalarca yapılmasını da kapsıyor. 
 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.