Hırsızı çay ve sohbetle yatıştırdı

Hırsızı çay ve sohbetle yatıştırdı
Eli bıçaklı hırsızı bir bardak çay ve sohbetle yatıştırarak, 6 aylık bebeğiyle birlikte olası bir saldırıdan yara almadan kurtuldu.

Asaşi gazetesi, Japonya'nın başkenti Tokyo'da bu hafta meydana gelen olayda, yaşadığı apartmanda evine giden koridorda yürürken kendisinden para isteyen, eli bıçaklı hırsızla karşılaştığını yazdı. 
    

Haberde, parası olmadığını söyleyen kadının hırsız tarafından kendi dairesine götürüldüğü, kadının burada hırsıza bir bardak çay ikram ettiği ve adamın bıçağı bir kenara bırakarak hayatıyla ilgili 20 dakika süren bir sohbete daldığı belirtildi.
    
Kadının daha sonra hırsıza 93 dolar verdiği, hemen ardından polisi aramak için dışarı çıktığı, polis geldiğinde hırsızın olay yerinden kaçmış olduğu kaydedildi.
AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.