G-8'de sera gazı salımının indirimine destek

G-8'de sera gazı salımının indirimine destek
Japonya Başbakanı Yasuo Fukuda, G-8 ülkelerinin, sera gazı salımının 2050 yılına kadar yarıya indirilmesi konusunda ortak fikir beyan ettiklerini söyledi.

Fukuda, G-8 ülkelerinin, Japonya'nın kuzeyinde düzenlenen zirve toplantısı sırasında uzlaştıklarını ve her ülkeye, sera gazı salımının aşağıya çekilmesi için orta vadeli hedef belirleme çağrısında bulunduklarını söyledi.

     Fukuda, iklim değişikliği konusunun ağırlıklı olarak ele alan G-8 liderlerinin toplandığı otelde gazetecilere yaptığı açıklamada, gaz salımının aşağı çekilmesi amacına ulaşmak için gelişmiş ekonomiye sahip her ülkenin katılımına ihtiyaç duyulduğunu belirtti.

     Fukuda, Toyako'da düzenlenen zirve toplantısında, dünyanın geleceği için, uzun süreli hedefin gerekli olduğu fikrinin doğrulandığını kaydetti.
AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.