Darfur'da barış gücünden 7 kişi öldürüldü

Darfur'da barış gücünden 7 kişi öldürüldü
Birleşmiş Milletler, Sudan'ın Darfur bölgesinde düzenlenen saldırıda BM-Afrika Birliği barış gücünden 7 kişinin öldüğünü, 22 kişinin yaralandığını açıkladı.

BM Genel Sekreteri Ban Ki-mun'un ofisinden yapılan açıklamada, yaralananlardan 7'sinin durumunun ağır olduğu bilgisi verildi.

Açıklamayı yapan sözcü Michele Montas, saldırının kabul edilemez bir şiddet eylemi olduğunu ve Ban Ki-mun tarafından şiddetle kınandığını söyledi.

Saldırıda ölenlerin, Ruandalı 5 askerle 2 polis memuru olduğu belirtildi.


(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.