Erdoğan, Maliki'yle bir araya geldi

Erdoğan, Maliki'yle bir araya geldi
Resmi ziyarette bulunmak üzere Irak'ın başkenti Bağdat'a gelen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Irak Başbakanı Nuri El Maliki ile bir araya geldi.

Yeşil Bölgedeki Başbakanlık Binasında buluşan Erdoğan ve Maliki'nin görüşmesinden sonra, iki ülke bakanlarının da toplantıda bir araya geleceği belirtildi. 

Toplantıda, iki ülke arasındaki ilişkilerin geliştirilmesini öngören Stratejik İşbirliği Yüksek Kurulu anlaşmasının imzalanması bekleniyor.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.