Kosova'dan Türkiye'ye başsağlığı

Kosova'dan Türkiye'ye başsağlığı
Kosova Meclis Başkanı Yakup Krasniçi, önceki gün ABD İstanbul Başkonsolosluğu önünde gerçekleşen ve 3 polis memurunun şehit edildiği saldırının ardından Priştine'de bulunan Türkiye Cumhuriyeti Kosova Türk Eşgüdüm ofisine başsağlığı mesajı gönderdi.

Meclis Başkanı Krasniçi, Türk Eşgüdüm Ofisi Şefi Mustafa Sarnıç'a gönderdiği mesajında, Kosova Cumhuriyeti'nin her türlü uluslararası terörizme karşı olduğunu, dolayısıyla Kosova'nın dost ülke olarak gördüğü Türkiye Cumhuriyeti'nin bu döneminde dayanışma içinde yanında olduğunu ifade etti. Mesajda ayrıca, "İstanbul'da ABD Başkonsolosluğu'na düzenlenen ve üç polis memurunun şehit edildiği olayı derin üzüntü içerisinde öğrenmiş bulunmaktayız, bu çerçevede başta şehit aileleri olmak üzere Türk halkının başı sağolsun" ifadeleri yer aldı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.