Bu soru DPI'cılara

Bu soru DPI'cılara
Canlı bomba usûlü karakola yaklaşmak isteyenlerden üçü, 16-17 yaşlarındaki kızlar imiş.

"Çocukları öldürten PKK'ya niye kimse isyan etmiyor?

Şemdinli olaylarında 16-17 yaşlarında kızlar da varmış.

Canlı bomba usûlü karakola yaklaşmak isteyenlerden üçü, 16-17 yaşlarındaki kızlar imiş.

Hani "Taş atan çocuklar yasası " çıkarılıp, özel koruma altına alınan 18 yaş altı çocuklar var ya..

O yaşta çocuklar..

Hani, Uludere'de, başından sonuna bir muamma olan bombalama ile 34 tane çocuk öldürüldü ya..

İşte o yaşlarda çocuklar..

Uludere'de devlet, hataen öldürdü..

Hadi sizin dediğiniz olsun, "Kasta yakın hata ile öldürdü."

Ama bakın PKK'nın yaptığına.. Hatanın küçücük bir izi yok..

Çok açık, çok net.. Kasten ve taammüden planlanmış eylemle, 16-17 yaşlarındaki çocukları ölüme göndermişler..

İntihar eylemcisi yapmışlar, küçücük kızları.

"Ölümden başka seçenek yok" demişler, çocuklara....

Ve ölmüş o "üç çocuk!."

Peki amaç ne idi?

Üç çocuğun ölüme gönderilmesinin nihai amacı ne idi?

PKK'nın tepesindeki iki tane adamın, egosunu tatmin etmek!

"Biz Şemdinli'ye hakim olduk" diyeceklermiş!

"Biz, Türk devletine ağır kayıplar verdirdik" diye övüneceklermiş.

Amaçları; bu imiş..

Bunun için sürmüşler; 16-17 yaşındaki kızları öne..

Çocuk yaştaki o üç kızın, PKK safında öldüğünün ortaya çıkmasının akabinde, bekledim ki, PKK avukatlığına soyunan yazarlar, çıkıp iki kelime etsinler:

"Biz çocukların ayrı bir yasal prosedüre tabi tutulmaları gerektiğini, onların terör örgütü lehine suç işlediklerinde bile, cezalandırılmamaları gerektiğini söyleyip, Hükümet'e de bunu kısmen kabul ettirdik. Şimdi taş atan çocuklar, cezaevine bile girmiyorlar. Ama, PKK safındaki 16 yaşındaki çocukların, ne işi var ölüm eyleminde?"

Yok, bir tanesinde bile tık yok..

Hani, bizim mahallenin yazarlarında, "Terörist saldırı için de gelmiş olsalar, çocukları öldürdüğü için, devlet sevinemez" yazıları var da..

PKK ağzı ile yazan solakların hiçbirisinde, 16 yaşındaki çocukların öne sürülmesine, tek kelime ile itiraz yok.

Bekledim ki kadın hakları savunucuları çıksınlar ortaya..

Yeri göğü inletsinler; "PKK'nın üst yönetimi tümü ile erkek. Bunlar niye kızları öne sürüyorlar?.. Kızların arkasına saklanıp, niye caka satıyorlar?" desinler..

Onlardan da çıt yok.

O üç kızdan birisi, babası tarafından, münasibi birisinin talipli olması halinde, kendi rızasını da alarak evlendirilmek istenseydi; "O çocuk ya.. Çocuk. 16 yaşındaki çocuğu nasıl evlendirirsiniz. Onun rızası mı olur? Sizde hiç vicdan yok mu? Sizde hiç insanlık yok mu? Bırakın, çocuklar çocukluklarını yaşasınlar" diye kıyametleri kopartanlardan da, 16 yaşındaki kızların ölüme gönderilmesine küçücük bir itiraz yok.

Çeşme'de mi desem, Bodrum'da mı desem?

Kadın hakları konusunda, fikir geliştiriyor olmalılar..

Onlardan bir ses yok.. Bekledim ki, derin devletle en amansız mücadeleyi yapan, dindar bakanların bulunduğu bir hükümete, Uludere olayı için en ağır hakaretlerle saldıran dindar etiketli Kürtlerimiz çıksınlar ortaya:

"Uludere'de çocuklara yönelik bombalamada, dindar bakanların bulunduğu Hükümet'i suçladık. Yetinmedik, bombalamanın faillerinin hemen bulunmasını istedik. Hükümet'in tüm iyi niyetine rağmen, birazcık gecikmeye tahammül göstermedik. Ama şimdi, PKK'nın yaptığına da aynı duyarlıkla karşı çıkmalıyız. 16 yaşındaki kızlar, ceplerine el bombası konulup, nasıl ölüme gönderilir?" diye isyan etsinler..

İsyanlarını sürdürsünler:

"Uludere'de devletin yaptığı bombalamaları adeta haklı çıkartmak için, böyle bir şey nasıl yapılır…" desinler..

Devam etsinler itirazlarına:

"Uludere tezgahını hazırlayanlar, şimdi kendilerini savunmazlar mı? 'Bakın sınırdan geçişlerde, 16 yaşında çocukları bırakırsak, gelip karakollarımızı bombalayıp, askerlerimizi şehid ediyorlar. Kaçakcı diye bırakılanlar, sonra 300 kişi ile Şemdinli'ye ele geçirmeye kalkıyorlar. Uludere'deki bombalama doğruydu' demezler mi? Şemdinli'yi gerekçe gösterip, Uludere ölümlerini savunmazlar mı? PKK, küçük kızları öne sürerek, bir vahşete imza atmıştır. PKK'yı kınıyoruz! PKK, Şemdinli hareketi ile, adeta Uludere'yi haklı çıkarmaya çalışmıştır. PKK ile derin devlet, bir daha el ele tutuşmuşlardır!"

Bekledim..

Ama nafile..

Hiçbirisinden fayda yok.

Şimdi ben, ölüme gönderilen kızların annelerinden bekliyorum gerçek tepkiyi..

"Niye orda Bahoz Erdal yoktu da, benim 16 yaşındaki küçücük kızım vardı" desinler.

Sorsunlar ve "Niye Şemdinli'de, Murat Karayılan yoktu da, benim 17 yaşındaki gariban kızım vardı?" desinler..

Sorsunlar kızlarının hesabını..

Ve takipçisi olsunlar, "Çocuk yaştaki kızlarını ölüme gönderen" acımasız katillerin.."

 

Ali Karahasanoğlu / Yeni Akit

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.