Ahmet Peker çeyrek finale yükseldi

Ahmet Peker çeyrek finale yükseldi
2012 Londra Olimpiyat Oyunları'nda serbest güreşte Türkiye'yi 55 kiloda temsil eden Ahmet Peker, ilk turda Kanada'dan David Tremblay'ı 2-0 yenerek çeyrek finale yükseldi.

 

Londra Olimpiyat Oyunları'nda son 3 güne girilirken, serbest güreşte heyecan başladı. Bu branşta ilk milli güreşçi olan Ahmet Peker, 55 kilodaki ilk maçında Kanada'dan David Tremblay ile karşılaştı.İlk devreyi rakibini minder dışına çıkararak aldığı puanla 1-0 kazanan Ahmet Peker, ikinci devrenin başında rakibinin kendisini bastırmasını engelliyemedi ve 1-0 geriye düştü. Puan kaybının hemen ardından Kanadalı güreşçiyi minder dışına çıkarmayı başaran Ahmet Peker, durumu 1-1 yaptı. Devrenin kalan bölümünde güreşçiler başka puan alamazken, son teknik puanı aldığı için Ahmet Peker, bu devreyi de kazandı ve karşılaşmadan 2-0 galip ayrıldı.Ahmet Peker, çeyrek finalde Kazakistan'dan Daule Niyazbekov ile karşılaşacak.

İHA

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.