Pakistan askerlerine pusu: 13 ölü

Pakistan askerlerine pusu: 13 ölü
Pakistan'ın kuzeybatısında yerel güvenlik güçlerine pusu kuran militanlar 13 askeri öldürdü.

Hangu bölgesi yetkilisi Haji Han Afzal, ölen askerlerin sınır jandarması olduğunu, çıkan çatışmada 3 militanın da ölü ele geçirildiğini söyledi. 

Hangu, Pakistan'ın Taliban sempatizanlarının şiddet olaylarını arttırdığı Kuzey Batı Sınırı Eyaleti'nde yer alıyor. Militanların, jandarma konvoyuna el bombaları ve roketatarlarla saldırdığı bildirildi. 

Saldırılar özellikle Taliban etkisinin arttığı, eyaletin başkenti Peşaver'de de yoğunlaştı. İslamabad yönetimi bu bölgeye 5 bin asker yollamıştı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.