Erdoğan, Esad ile bir araya geldi

Erdoğan, Esad ile bir araya geldi
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, "Akdeniz için Birlik" zirvesi nedeniyle geldiği Paris'te Suriye Devlet Başkanı Beşşar Esad ile bir araya geldi.

Le Grand Otel'de basına kapalı gerçekleşen görüşme, yaklaşık 1 saat sürdü. Görüşmeye, Dışişleri Bakanı ve Başmüzakereci Ali Babacan ile AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Egemen Bağış da katıldı.

Başbakan Erdoğan, görüşmeden ayrılırken gazetecilerin sorularını yanıtladı. İsrail ile Suriye arasında yaşanan sorunların çözümüne ilişkin bir soruyu yanıtlayan Erdoğan, ''Müzakerelerle ilgili olarak turlar devam ediyor ve bu konuda kesinlikle umutlarımız aynı şekilde devam ediyor. Turların başladığı noktada umutlarımız neyse aynı kararlılıkla bu süreç devam ediyor. Biz tarafları da aynı kararlılık içerisinde gördük. Bu işler biliyorsunuz sabır ister. Aceleci olunursa netice alınmaz'' dedi.

Erdoğan, ''Türkiye'nin dolaylı müzakerelerde oynadığı rol direkt müzakerelere geçince bitecek mi?'' sorusuna da, ''Bu rol bitmeyecek, devam edecek'' yanıtını verdi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.