İsrail, HAMAS'lı başkanı serbest bıraktı

İsrail, HAMAS'lı başkanı serbest bıraktı
İsrail'in, HAMAS'lı belediye başkanı Cemal El Tevil'i serbest bıraktığı bildirildi.

Filistinli güvenlik yetkilileri, İsrail tarafından gözaltında tutulduğu sırada, Ramallah yakınlarındaki El Bireh kentinde belediye başkanlığına seçilen El Tevil'in, cezaevinde 6 yıl geçirmesinin ardından serbest bırakıldığını söylediler.

Bilgi, HAMAS tarafından da doğrulanırken, İsrail tarafı herhangi bir açıklama yapmadı.

Tevil'in neden serbest bırakıldığı konusunda ise bir bilgi verilmedi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.