Cumhurbaşkanı Gül,'dan çocuklara 50'şer lira harçlık

Cumhurbaşkanı Gül,'dan çocuklara 50'şer lira harçlık
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün Tarabya Köşkü'ndeki ilk ziyaretçileri bir grup çocuk oldu.

Gül bayramlaşmaya gelen çocuklara 50'şer lira harçlık verdi.

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, bayram namazı sonrasında Tarabya'daki Cumhurbaşkanlığı Köşkü'ne geçti. Yaklaşık 30 çocuk da Gül ile bayramlaşmak için köşkün önünde beklemeye başladı. Bir süre sonra çocuklar içeriye alındı. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, kendisini ziyarete gelen çocukların her birine 50 lira bayram harçlığı verdi.

Köşkten çıkan çocuklar ellerindeki paraları göstererek mutluluklarını ifade etti. Kendilerine çikolata ikram edildiğini söyleyen çocuklar Cumhurbaşkanı Gül ile fotoğraf çekindiklerini anlattı.






CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.