Başkan Gökçek, çocukların bayramını oyuncak dağıtarak kutladı

Başkan Gökçek, çocukların bayramını oyuncak dağıtarak kutladı
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, Ramazan Bayramı'nı mahalle mahalle gezip, hem vatandaşlarla bayramlaşarak hem de çocuklara oyuncak ve top dağıtarak geçiriyor.

Çocuklara büyük bir bayram sevinci yaşatan Başkan Gökçek, top ve oyuncak dağıtımına Gölbaşı'nda başladı.

Her bayram çocuklara çeşitli oyuncak ve top dağıtmayı geleneksel hale getiren Başkan Gökçek, Ramazan Bayramı'nın ilk gününde oyuncak dağıtımı yaptı. Gölbaşı girişinden itibaren otobüsün ön camından vatandaşlarla bayramlaşarak, ilçedeki EGO otobüslerinin bekleme alanına ulaşan Başkan Gökçek, yol kenarında bekleyen çocuklara hediyelerini dağıttı.

        Otobüs bekleme alanında 'Gezici Kukla Otobüsü'nün hazırladığı gösterileri izleyen çocuklar ve aileleri Başkan Gökçek'i karşıladı. Otobüs üzerinden tüm Gölbaşı halkının bayramını kutlayan Başkan Gökçek, "Mübarek Ramazan Bayramınız kutlu, evleriniz şen, işleriniz bol olsun. Dedik ki bu bayram da çocuklara 'bayram' olduğunu hatırlatalım. İşte onun için size hediyelerle geldik. Hepinize en derin saygı ve sevgilerimi sunuyorum." diye konuştu.

Alkışlar eşliğinde otobüsten inen Başkan Gökçek, daha sonra tek tek çocuklar ve aileleriyle bayramlaşarak, top ve çeşitli oyuncaklar dağıttı. Çocuklarla hatıra fotoğrafı da çektiren Gökçek'in Gölbaşı'ndan sonraki güzergahı ise Kazan, Sincan ve Etimesgut oldu.



CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.