Taliban 9 Amerikan askerini öldürdü
Yayınlanma:
Afganistan'daki Amerikan güçleri, 2001 yılından beri en ağır kayıplarından birini verdiler.
Pakistan sınırındaki Kunar eyaletinde Taliban'ın baskın düzenlediği Amerikan askeri karargahı, büyük bir şok yaşadı. Baskında 9 Amerikan askeri ölürken, 15 asker de yaralandı.
Dün sabah saat 4.30'da başlayan ve gün boyu devam eden çatışmalarda Taliban güçlerinden de ölenler olduğu bildirildi. Saldırı, Amerika açısından, 2005 yılında 15 askerin öldüğü helikopter kazasından sonraki en büyük kayıp olarak değerlendiriliyor.
(habervaktim.com - Dış Haberler)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.