Karzai yine Pakistan'ı suçladı

Karzai yine Pakistan'ı suçladı
Afganistan Devlet Başkanı Hamid Karzai, Hindistan'ın Kabil Büyükelçiliğine geçen hafta düzenlenen saldırının ardında Pakistan'ın olduğunu iddia etti.

Karzai, gazetecilere yaptığı açıklamada 58 kişinin ölümüne neden olan saldırıyla ilgili olarak Pakistan'ı ilk kez doğrudan suçladı.
    
Pakistanlı ajanları ayrıca, Pakistan'da geçen ay 2 Afganın, Uruzgan'da iki kadının öldürülmesinden ve yine Uruzgan'da pazar günü düzenlenen ve 24 kişinin ölümüne yol açan intihar saldırısından sorumlu tutan Karzai, durumun açıklık kazandığını, Pakistan'ın Afganistan ile köprüleri atmak üzere olduğunu ve bunu İslamabad yönetimine ilettiklerini söyledi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.