Sırplardan provokasyon

Sırplardan provokasyon
Sırp hükümeti, Kosova'daki Müslüman bölgeye ofis açtı.

Sırp hükümeti, Kosova'nın güneyinde bulunan ve Boşnakların yaşadığı Gora bölgesinde bir koordinasyon ofisi açtı. Sırbistan'ın bu girişimlerini provokasyon ve bölgeyi istikrarsızlığa sürüklemek olarak niteleyen yerel yetkililer tepki gösterdi.

Sırbistan hükümeti, çoğunlukla Boşnakların yaşadığı Gora bölgesinde bir ofis açtı. Söz konusu Ofis Başkanı Abdi Alia yaptığı açıklamada 'yerel özyönetim' olarak adlandırdıkları bu koordinasyon ofisinin Gora'nın Vraniç köyünde faaliyete geçtiğini bildirdi. Dragaş Belediye Başkanı ve Boşnakların siyasi oluşumları VATAN koalisyonu yetkilileri Sırbistan'ın bu bölgede ofis açmasını eleştirdi. Boşnak yetkililer, Sırbistan'ın bu ofisi provokasyon ve bölgeyi istikrarsızlığa sürükleme amacıyla açtığını ileri sürdü.

Sırbistan hükümeti, Mitroviça'nın kuzeyinden sonra ikinci bir ofisini de Gora bölgesinde açtı. Ofis başkanı Abdi Alia, ofis aracılığı ile Sırbistan hükümetinin insani ve sosyal yardım yapacaklarını öne sürdü.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.