ABD'yi bile vurabilecek

ABD'yi bile vurabilecek
İran'ın, ABD'yi de vurabilecek kıtalararası füze geliştirdiği bildirildi.

İran devlet televizyonu, ABD Füze Savunma Sistemi Başkanı Korgeneral Henry Obering'in, "İran, en geç 2015 ya da 2017'ye kadar ABD'yi vurabilecek kıtalararası füze geliştirecek" şeklindeki ifadesini duyurdu. 

İran'ın geçen haftaki füze denemelerini teknik açıdan değerlendiren Korgeneral Obering, "İranlıların uzun, çok uzun menzilli füze geliştirdiklerini gösteren deliller var. Onlar, bunu yakın bir gelecekte elde etmeyi planlıyorlar" diye konuştu.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.