Gazeteci uyuşturucudan tutuklandı

Gazeteci uyuşturucudan tutuklandı
Singapur'da Avustralyalı gazeteci Peter Lloyd, uyuşturucu bulundurduğu iddiasıyla tutuklandı.

Lloyd'un patronu, Avustralya Yayın Kuruluşu'nun (ABC) Yeni Delhi bürosunda Güney Asya muhabiri olarak çalışan Lloyd'un, önceki gün Singapur Merkez Narkotik Bürosu görevlilerince uyuşturucu bulundurduğu iddiasıyla tutuklandığını bildirdi. 

Yetkililer, 41 yaşındaki Lloyd'un üzerine 0,8 gram metafetamin, bir pipo ve 6 enjektör bulunduğunu belirterek, gazetecinin 20 yıla kadar hapis ve 15 sopa cezası alabileceğini söyledi. 

Singapur'da uyuşturucu kullanan ve bulunduranlara sert cezalar uygulanıyor. Bir kişi 15 gramdan fazla eroin ya da 500 gramdan fazla marihuana ile yakalanırsa idamla cezalandırılıyor. Singapur'da sentetik uyuşturucu kullananlara ise ölüm cezası verilmiyor.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.