Teknik direktör: Recep Tayyip Erdoğan

Teknik direktör: Recep Tayyip Erdoğan
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, KKTC ve Türkiye Meclis takımları arasındaki dostluk maçına müdahale etti. Erdoğan, TBMM Futbol takımı 2-1 yenilirken takıma ekonomiden sorumlu Devlet Bakanı Mehmet Şimşek'in girmesini istedi.

Karşılaşmanın ilk yarısını KKTC Meclis Takımı 2-1 önde tamamladı. TBMM Takımı'nın tek gölünü Ordu Milletvekili Enver Yılmaz attı. Burdur Milletvekili Bayram Özçelik ilk yarıda sakatlandı. Özçelik, oyundan sekerek çıkarken, Başbakan Erdoğan, tribünde ayağa kalkarak, Özçelik'in durumuyla ilgilendi.

Karşılaşmanın devre arasında oyuna müdahale eden Başbakan Erdoğan, Ekonomiden Sorumlu Devlet Bakanı Mehmet Şimşek'e "Mehmet, oyuna gir" dedi. Şimşek, soyunma odasının yolunu tutarak, forma giydi. Seçim bölgesi Gaziantep'in plaka numarası olan 27 numaralı formayı bulamayan Bakan Şimşek'e 26 numaralı forma verildi. Daha sonra yorulduğu gözlenen Bakan Başesgioğlu ile değişen Şimşek, kaptanlık pazubandını da koluna taktı.

DOSTLUK KAZANDI: 2-2

Bakan Şimşek'in oyuna girmesiyle güç tazeleyen TBMM Futbol Takımı, karşılaşmaya denge getirmeyi başardı. Türkiye'nin ikinci golünü de Enver Yılmaz attı.

Başbakan maç seyrederken çocuklarla da ilgilendi. Erdoğan, maç sonrasında her iki takımının kaptanına kupa verdi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.