'Pakistan'ı kurtarmak için yaptım'
Pakistan'da, 3 Kasım'da yürürlüğe giren olağanüstü hal bugün son buldu. Olağanüstü halin son bulması ardından halka seslenen Pakistanlı lider Müşerref, ülkeyi kurtarmak için olağanüstü hal uyguladığını söyledi. Müşerref, bazı kişilerin, yargıdan kişilerle bir olarak ülkenin demokrasiye geçmesini engellemek için komplo tertiplediğini de kaydetti. Müşerref, "Her ne kadar istemesem de son çare olarak olağanüstü hali yürürlüğe koydum. Pakistan'ı raydan çıkarmak için komplo tertipliyordu. Bu komplolar yüzünden ülkem ve ben çok acı çektik." dedi. Olağanüstü halin istikrar için gerekli olduğunu da ifade eden Pakistanlı lider, "Artık komplo başarısız oldu. Seçimler 8 Ocak'ta yapılacak." dedi.
Siyasi partilerin sorun çıkarmaya çalışmamasını isteyen Müşerref, "Bazı partiler bir gerekçe olmadan seçimleri boykot ediyor." dedi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.